0
تومان
0
تومان

مرتضی مرادی مطلق ، خالق برند مطلق

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مرتضی مرادی مطلق

مرتضی مرادی مطلق

مرتضی مرادی مطلق در خانواده ای کارگر دنیا آمد . پدرش در حرفه اش موفق بود . شغل پدرش ساخت و ساز بود و مهندسان جوانی از تجربیات ایشان استفاده می کردند . تخصص ایشان تعمیر ابنیه تاریخی بود .

پدرش دوست داشت فرزندانش کارگران خوب و موفق باشند . این پدر معتقد بودند که زندگی آینده ماشینی می شود . مرتضی در سال 1344 وارد عرصه قالب سازی شد . اولین فعالیتش در زمینه قالب بیگودی بود . او و تمامی برادرانش در حرفه قالب سازی به کار مشغول شدند .

قالب سازی

در محل جدیدی که پدرش برای آنها ساخته بود به قالب سازی پرداختند و ماشین ، قطعه و قالب را با هم می ساختند . در آن سال ها سوالات تخصصی در مورد کار را از اساتید دانشگاه ها مانند پرفسور دوامی و پرفسور حجازی پرس و جو می کرد .

از سال 48 به صورت شبانه به تحصیل پرداخت و زبان انگلیسی را هم به خوبی آموخت . هدفش تحصیل در آمریکا بود در رشته الکترونیک . مجله دانشمند را مطالعه می کرد .

در آن مجله با کامپیوتر نیز آشنا شده بود . اهل مطالعه بود و زیاد کتاب می خواند . در آن سال ها یکی از آرزو هایش این بوده که دچار بیماری شود که خواب از سرش بپرد که راحت تر بتواند شب ها به مطالعه و درس هایش بپردازد .

زمان جنگ

در دوران جنگ تحمیلی چند سالی را در جبهه ها جنگید . در جنگ با معرفی نامه برای تعمیر تانک ها مشغول به فعالیت و خدمت رسانی شد . لازم به ذکر است که این مدت تقریبا سه سال طول کشید و به خاطر شرایط ارتش خیلی در جبهه دوام نیاورد .

بعد از جنگ

بعد از جبهه به آموزش نیروی انسانی پرداخت و شروع کرد به تربیت نیرو های ماهر چون آن زمان جامعه با فقر نیروی انسانی مواجه شده بود .

با بردار کوچکش و حمید حسنی شریک شد و کارخانه ای را افتتاح کرد که مهر کار نام گرفت . در کنار این شرکت مهر کام پارس هم شکل گرفت که کارهای مهندسی را انجام می داد .

ایشان در سمینار سلاطین کسب و کار 7 اسفند ماه در سمینار سلاطین کسب و کار به میزبانی امیرحسین مظاهری سیف در فرهنگسرای رسانه حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی