0
تومان
0
تومان

برای پولدار شدن باید از کجا شروع کنیم؟

پولدار شدن در کسب و کار

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

این سؤال که برای پولدار شدن از کجا شروع کنیم؟ یکی از اساسی‌ترین سؤال‌هایی است که ذهن انسان را به خود درگیر کرده است و انسان همیشه سعی کرده است که برای این سؤال یک پاسخ درست و منطقی بیابد. از این رو ما امروز قصد داریم تمام ابعاد این سؤال را به دقت مورد بررسی قرار دهیم. به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این بحث با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنیم؟

پولدار شدن در کار

این موضوع که انسان باید از کجا شروع کند و چه کاری را باید در اولویت قرار بدهد، امری است که به توانایی خود او بستگی دارد و هیچ فردی نمی‌تواند در این امر برای کسی تعیین تکلیف کند. از این رو، ما معتقدیم که انسان برای این که بتواند به چنین پرسش‌های پاسخ درست بدهد در وهله اول باید سعی کند که از توانایی‌ها و ظرفیت‎های خود یک شناخت درست به دست بیاورد و فقط از این طریق است که می‌تواند یک برنامه درست برای خود تدوین نماید و زندگی خوبی برای خود بسازد.

تذکری مهم در مورد کسب و کار

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره شده انسان برای این که بتواند زندگی خوبی داشته باشد حتماً باید از توانایی‌های خود شناخت درستی به دست بیاورد. لازم به ذکر است که این موضوع در حین انتخاب شغل، اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. از این رو، پیشنهاد ما این است که فرد در چنین مواقعی حتماً با یک مشاور مشورت کند و برای یافتن پاسخ سؤال‌های مهمی مانند برای پولدار شدن از کجا شروع کنیم؟، از او راهنمایی بخواهد.

آیا بدون سرمایه می‌توان کار کرد؟ چه کاری را بدون سرمایه شروع کنم؟

کار بدون سرمایه

ما در قسمت قبل به طور مفصل در مورد کسب و کار صحبت کردیم در این قسمت نیز می‌خواهیم در مورد سرمایه آن صحبت کنیم. بد نیست که بدانید برای داشتن یک کسب و کار لزوماً نیاز نیست که انسان یک سرمایه هنگفتی داشته باشد. خوشخباته امروزه به دلیل پیشرفت‌هایی که در دنیای تکنولوژی به دست آمده است، تعداد مشاغلی که به سرمایه اندکی دارند، افزایش یافته است. به طور مثال نیز می‌توان به مشاغلی اشاره کرد که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند.

 

در پاسخ به سوال “برای پولدار شدن از کجا شروع کنیم؟ “، ابتدا باید یک پروسه‌ی فکری را به صورت گام به گام پیش برد، زیرا دستیابی به پول زیاد مشکل نیست. پول درآوردن مانند رانندگی است که با کمی لرزیدن شروع می‌شود.

آموزش شم اقتصادی

آموزش شم اقتصادی

زمانی که صحبت از پول در میان است، به تصمیمی قاطع و پرانرژی برای پشت سر گذاشتن این تلو تلو خوردن‌ها تبدیل میگردد که تصمیمی کاملا شخصی خواهد بود. دستیابی به معاملات میلیارد دلاری در زندگی، نیازمند این است نمی‌دانیم که برای پولدار شدن از کجا شروع کنیم؟چون در فرهنگمان هنوز آموزش درست پول درآوردن را نداده‌اند که ما بتوانیم از دانش شم اقتصادی خود کمک بگیریم. دکتر امیرحسین مظاهری سیف معتقد است، هر کدام از ما دارای استعداد شم اقتصادی خاصی در وجود خود می‌باشیم. مشکل اصلی اینجاست که این نبوغ، در ما نهفته است، چون در فرهنگمان هنوز آموزش درست پول درآوردن را نداده‌اند. رجوع کنید به مقاله چرا باید به آموزش و تربیت شم اقتصادی خود بپردازیم؟

برای پولدار شدن باید خواسته‌ها و نخواسته‌های احساسی خود را شناسایی کنیم، زیرا نخواسته‌ها بوجود آورنده‌ی خواسته‌ها هستند. از نظر مالی با هر مقدار پولی که به دست می‌آورید، می‌توانید آینده‌تان را به سمت ثروتمند شدن سوق دهید. لازم است بدانید، علت اصلی موفقیت و پولدار شدن اکثر مردم در کسب و کار، قدرت انتخاب می‌باشد.

کارشناسان ثروت آفرینان در مقاله برای ثروتمند شدن استعداد کافی نیست، باید مهارت فروش داشته باشی؟! علت اینکه بسیاری از مردم بااستعداد فقیر هستند را در این می‌بینند که آنان بیشتر روی کار تمرکز دارند و انرژی مصرف می‌کنند و از سیستم تجارت بسیار اندک یا هیچ، نمی‌دانند و همیشه با تکرار عبارت‌هایی مثل نمیدونم چه کاری رو شروع کنم آرامش را از خود ساقط می‌کنند.

 

یاد بگیریم چگونه پولدار شویم و کسب و کار را از کجا شروع کنیم؟

یاد بگیریم چگونه پولدار شویم؟

همه‌ی ما امکانات و اختیاراتی داریم که انتخاب می‌کنیم ثروت آفرینی کنیم پولدار باشیم و هر روز در این جهت گام بر می‌داریم. توصیه می‌شود برای پولدار شدن، نخست روی آموزش سرمایه گذاری کنید: در دنیای واقعی تنها دارایی ما، مغزمان است، باید بتوانیم به حل و فصل مشکلات و روش‌ها و مسیرهای سخت روبرویمان بپردازیم.

قبل از این که به این سوال که برای پولدار شدن از کجا شروع کنیم؟ پاسخ دهیم باید این نکته را به شما متذکر شویم که یکی از دشوارترین کارها برای دستیابی به ثروت، عدم دنباله روی از حرف مردم است، همیشه باید خود را با موقعیت‌های جدید وفق دهید. بنابراین هر کاری که انجام میدهیم برای ثروتمند شدن نتیجه‌ی داشتن علم شم اقتصادی است که ما را به سمت پیشرفت راهنمایی می‌کند.

برای ثروتمند شدن باید روی خودتان کنترل داشته باشید و دارای اراده و استقامت باشید تا بتوانید در برابر مشکلات مقاوم باشید. دکتر مظاهری در سمینار دوره Economic sham، دائما بر این امر تاکید می‌کند که برای پولدار شدن و موفقیت در کسب و کار، توجهتان را بر روی محصولاتتان و خدماتتان نگذارید، بلکه بر روی رشد مهارتهای مدیریتی، تمرکز داشته باشید.

هر زمان در مضیقه مالی می‌افتید و پول کم در می‌آورید، این هوش شم اقتصادی شماست که باعث می‌شود سرمایه و داراییهایتان را چندین برابر کنید. برای تسلط بر پول، باید سواد مالی داشته باشید تا پول برایتان کار کند. یکی از قدرتمندترین روشهای یادگیری برای ثروتمند شدن این است که ما از قهرمان زندگیمان تقلید یا نمونه برداری کنیم.

ساده کردن کارها برای پولدار شدن

ساده کردن کار ها برای پولدار شدن

همین ساده کردن کارها است که ما را متقاعد می‌کند بخواهیم مانند ثروتمندان زندگی کنیم و برای پیشرفت در کسب و کار این جمله را همیشه بخوانیم که اگر افراد ثروتمند توانستند پولدار شوند، ما هم میتوانیم ثروتمند شویم. با افزایش دانش شم اقتصادی می‌توانید بسیاری از مشکلات رایج در کسب و کار و زندگیتان را حل کنید.

بنابراین برای ثروتمند شدن، نیازمند سواد مالی هستیم، در این مبحث به این اشاره کرده‌اند، علت عمده‌ای که باعث شده، اکثر مردم فقیر باشند و نتوانند در کسب و کارشان موفق شوند، این است که بدون هیچگونه آموزشی سخت کار می‌کنند و هیچگاه یاد نمی‌گیرند که با دست خالی چطور پولدار شوند، باید برای پیشرفت و ثروتمند شدن شم اقتصادی را که در وجودتان خوابیده است را با آموزش و استفاده از تجربیات دیگران، بیدار کنید. برای خلق پول باید بدانید که پولی را به دست می‌آورید چطوری نگه دارید و چگونه بر مقدار آن بیافزایید.

سخن پایانی

اگر به دنبال راهی برای ساختن زندگی‌تان هستید و یک سری سؤال مثل این که برای پولدار شدن از کجا شروع کنیم؟ ذهن شما را درگیر کرده است پیشنهاد ما به شما این که در دوره شم اقتصادی سایت ثروت آفرینان شرکت کنید تا بتوانید اصلی‌ترین مباحث این موضوع را به بهترین وجه ممکن، درک کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی