0
تومان
0
تومان

تکنیک‌های رسیدن به ثروت کوانتومی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

ما در این قسمت از سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا شما را با تکنیک‌های رسیدن به ثروت کوانتومی بیشتر آشنا کنیم. پس از ان در خصوص رازهای انسان های موفق صحبت کرده و در نهایت راه های رسیدن به ثروت کوانتومی را به شما آموزش می دهیم. شما همچنین می توانید با مراجعه به مقاله “۱۶عادت ثروتمندان” با عادت انسان های موفق نیز آشنا شوید.

با توجه به استقبال شما همراهان گرامی، و سوالات زیادی که کاربران سمینارها از دوره آموزشی دکتر مظاهری داشتند، تصمیم گرفتیم بعد از مقاله دوره MBA PLUS، لایو دکتر را با آقای سلطان حسین فتاحی بنیانگذار و مدیر عامل امرسان در این سایت منتشر کنیم. فتاحی از یک کابینت سازی کوچک به بزرگ‌ترین برند یخچال سازی رسید. همچنین او توانسته جزء بهترین و خلاق‌ترین افراد موفق در کسب و کار شود.

در این لایو دکتر، برند آقای فتاحی را از مجموعه موفق در صنعت معرفی کردند که داستان زندگی موفقی دارند و بسیار مسلط به فنون مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک است. همچنین سبد محصول آن رشد خوبی در سطح تولید و صادرات دارد و این برند دارای نوآوری بروز است. اولین تولیدکننده یخچال فریزر گرید یعنی 3 A با کمترین معرف انرژی، در دنیا به اندازه ی انگشتان دست این نوع تولید را با این گرید انرژی تولید می‌کنند و امرسان جزء آن است. بی دلیل نیست که چنین افرادی به سادگی می توانند به ثروت کوانتومی دست پیدا کنند.

راز افراد موفق در رسیدن به ثروت کوانتومی

راز افراد موفق

فتاحی جزء کارآفرینانی است که از صفر شروع بکار کرده، از طریق کابینت‌سازی، یخچال ساز می‌شود. او در یک تعمیرگاه یخچال سازی در میدان شهدا، شاگردی را نزد بزرگان یاد می‌گیرد. از توصیه‌های ایشون به کسانی که می‌خواهند شروع بکار کنند. این است در کار علاقه و انگیزه زیادی داشته باشید و از لحاظ روحی و روانی خودتان را آماده کنید که بتوانید کارهای ریز و کوچک را در سطح اولیه آن انجام دهید.

اگر می خواهید تا به ثروت کوانتومی دست پیدا کنید، نباید از برخوردهای استادکار دلخور نشوید تا بتوانید به‌صورت فراگیر کار کنید و کارها را با انگیزه انجام دهید. دلیل موفقیت خود را پشتکار و اطمینان به کاری که انجام می‌داد، می‌دانست تا به هدفش می‌رسید. یاد بگیرید که با ریسک بالا کاری را شروع کنید، باید درس بگیرید و به سمت هدف حرکت کنید، بارها کارتون را تکرار کنید تا موفق شوید و از شکست‌ها واهمه‌ی نداشته باشید. این موارد دس های مهمی برای رسیدن به ثروت کوانتومی هستند.

آینده‌نگر باشید تا بتوانید برنامه‌ریزی و سناریو آینده‌نگری داشته باشید. مدیریت هدفت را در ذهن مرور کن، هر سال با تکنوژی بروز، محصول جدید را به تولیدت اضافه کن و در جهت چشم انداز سازمان‌ در حال حرکت باش تا راندمان آن قابل سنجش باشد. اگر از خواندن زندگی انسان های موفق لذت می برید، می توانید به مقاله “بیژن علی‌پور ، راز نسل نو اندیش” نیز مراجعه کنید.

توصیه افراد موفق در رسیدن به ثروت کوانتومی

توصیه فرد ثروت آفرین

قبل از سربازی تو کارخونه کار می‌کردم که مدیر آن هر روز صبح تو کارخونه دور می زد و من اونجا طراحی می کردم. یک روز حقوق منو زیاد کرد، ولی پیشنهاد دادم که نمی‌خوام ، حقوقم رو اضافه کنید در عوض باهاتون بیام کارخونه. منو از اتاقش بیرون کرد، ولی بعدازظهر همون روز، حقوقم رو زیاد کرد و از فرداش می‌رفتم تو کارخونه و هر روز دیدم پروژه را چک می‌کرد.

من اونجا شیوه برخورد با کارگر، شیوه دنبال کردن کارها و هدایت عمل در جهت هدف را آموختم.

از کلاس 6 ابتدایی در کارخونه آزمایش کار کردم و 4 سال تو آزمایش بودم و بعد از آن در ارج که چون سربازی نرفته بودم بعد از 3 ماه اخراج شدم.

دکتر از فتاحی می‌پرسد؛ اولین بار که تو رویاهات کارخونه یخچال سازی را تاسیس کردی چند سال طول کشید تا موفق شوی؟ ایشون گفتند: وقتی که کار را شروع کردم از سال 1364 بود که در یک کاراژ 40 متری شروع کردیم با ساخت 10 تا یخچال در ماه، تا سال 1386 که رسید 1500 یخچال در ماه و الان در سال 1400 روزی 1000 تا 1200 یخچال ساخته می‌شود.

با دیپلم کار را شروع کردم و همراه با کار، درس خوندم و بعد از اینکه مهندس‌ها را استخدام کردم، دیدم کار خوب پیش می‌رود. تحصیلاتم را ادامه دادم و رشته مهندسی را انتخاب کردم و بعد از آن MBA را استخدام کردم دیدم که فوق لیسانس‌ها، تجربه‌های جدیدی دارند. بعد از آن این مدرک را گرفتم و سرانجام در کنار شما دکتر مظاهری عزیز، دوره‌های جدیدتر و کل نگرتری که می‌توانستم سازمان‌های بزرگ و چند تا شرکت را مدیریت کرد را آموزش دیدم.

براساس نیاز باید یکی‌یکی پله‌های ترقی را بالا بروید و همیشه بروز باشید. زمان را درست تنظیم کنید که به کارتون برسید و اگر خودتون را بروز نکنید از قافله رقابت عقب می‌مانید.

مرحله به مرحله تا ثروت کوانتومی

با توجه به شرایط کرونا تغییرات زیادی به وجود آمده و بیشتر کسب و کارها در فضای مجازی و به‌صورت آنلاین هستند. بنابراین رفتار مشتری و شیوه خرید مشتری نیز عوض شده. 4.5 برابر فروش امرسان به‌صورت آنلاین شده و در فضای مجازی امرسان شاپ دارند و تحویل هم می‌گیرند.

خرید آنلاین قبل از کرونا 2% و الان 7% شده که مسیر چند سال را در چند ماه طی کرده‌ایم. شاید نگه داشتن سخت باشد بیاید و 5% ولی به 2% نمی‌آید و مردم فرهنگ خرید آنلاین را کسب می‌کنند.

آموزش، پزشکی و یک سری کسب و کارها و رفتار مشتری عوض شده و در ژاپن از رباط‌ها برای تمیز کردن جاهای کثیف استفاده می‌کنند.

تقویت زیرساخت دیجیتال خیلی قوی شده و از طریق دورکاری می‌توان کارها را پیش برد و باید دقت داشته باشید چه تغییراتی در کسب و کار شما اثر می‌گذارد تا هر چه سریعتر آنها را تغییر داد.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل در خصوص تکنیک‌های رسیدن به ثروت کوانتومی صحبت کرده و داستان های جذابی را از زبان دکتر فتاحی برای رسیدن به ثروت کوانتومی شنیدیم. شما می توانید به شرکت در دوره ثروت آفرینی موسسه ثروت آفرینان، یک قدم بلند در جهت رسیدن به ثروت کوانتومی بردارید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی