0
تومان
0
تومان

عناوین محتوا

در زمان درست کسب و کار خود را بسازید!

وقتی تیم ثروت آفرینان به عنوان یک کوچ و راهنما به شما دوست عزیز توصیه می‌کنند، برای پیشرفت در کسب و کارتان شم اقتصادی داشته باشید. باعث می‌شود که هر لحظه در تلاش و کوشش برای رسیدن به اهدافتان باشید. دکتر امیرحسین مظاهری سیف در سمینارهایش آموزش می‌دهد که چطور با داشتن Economic sham بر مشکلات چیره شده و بهترین مسیر را برای پولدار شدن انتخاب کنید. برای اینکه قوی، خردمند، توانا و بانفوذ باشید، باید یک سری آموزشها را ببینید که چطور از سرمایه‌تان برای ثروتمند شدن استفاده کنید؟! در این دوره آموزشی یاد می‌گیرید که چگونه، شیوه تفکرتان در درازمدت، بسیار باارزش‌تر از زمان قبل‌تان شود، یعنی زمانیکه در گرفتن تصمیم مردد بودید؟! یکی از دلایلی که پولدارها، هر روز پولدارتر و بی‌پول‌ها، بی‌پول‌تر شده و اقشار متوسط، در میان قرض و قوله‌هایشان دست و پا می‌زنند، این است که موضوع پول، فقط در خانه مطرح می‌شود و هیچ گونه آموزشی نمی‌بینند. در این مقاله سعی شده است که با داشتن شم اقتصادی، تکنیک‌های رونق کسب و کار و پولدار شدن آموزش داده شود. مبحث قبلی که موضوع آن، با کمترین هزینه بیشترین درآمد را داشته باشید است، اساس آن بر حجم بالایی از مطالعات برای پولدار شدن و داشتن شم اقتصادی بنا شده.

چگونه می توانم از عهده مخارج برآیم؟

جمله “چگونه می‌توانم از عهده مخارج برآیم؟ را با جمله نمی‌توانم از عهده‌ی مخارج برآیم ” مقایسه کنیم، می‌بینیم که اولی یک عبارت و دومی یک پرسش است. اولی تو را تبرئه و دومی تو را به تفکر وا می‌دارد. در دوره شم اقتصادی آموزش داده می‌شود که چگونه مغز اتوماتیک وار و ناخودآگاه حرکت می‌کند.

با مطرح کردن سوال: چگونه می‌توانم از عهده‌ی مخارج برآیم؟ مغز شروع به فعالیت می‌کند. داشتن شم اقتصادی این عقیده را به انسان می‌دهد که داشتن مغز، قدرتمندترین کامپیوتر دنیا است. بنابراین با این تفکر جلو می‌رویم “مغز من روز به روز قوی‌تر می‌شود”، چون مدام آن را به فعالیت وا می‌دارم و هر چه قدرتمندتر شود، پول بیشتری به دست خواهد آورد. در نتیجه گفتن جمله منفی از عهده‌اش برنمی‌آیم یکی از نشانه‌های تنبلی مغز است.

در این دوره یاد میگیرید که چطوری پول خلق کنید و کسب و کار را چگونه بهبود دهید. برای شروع هر کاری چیزی را انگیزه کارهایتان قرار دهید و به آن عمل کنید. پول، یکی از اشکال قدرت است و آنچه قدرتمندتر خواهد بود، آموزش آن یعنی داشتن استعداد شم اقتصادی بوده که از تجربیات افراد ثروتمند، قوی می‌شود. بنابراین پول می‌آید و می‌رود، اگر انسان درباره‌ی نقش و عملکرد آن آموزش دیده باشد، می‌تواند بر آن مسلط شده و ساختن رفاه و ثروت را آغاز کند، مثبت فکر کردن به تنهایی موثر نخواهد بود بلکه باید در کنار آن آموزش ببینید.

چرا می خواهید پولدار شوید؟

در دوره شم اقتصادی می‌آموزید که اگر می‌خواهید پولدار شوید باید اول یاد بگیرید چگونه پول در آورید. اگر خواهان چیزی هستید، برای بدست آوردنش، زحمت بکشید. کسانی که از خلاقیت بالا و افکار بکری برخوردارند، می‌توانند به سادگی و با استفاده از تجربیات دیگران به اهدافشان برسند و کسانی که فقیر می‌شوند که دست از تلاش و کوشش بر‌می‌دارند و ناامید می‌شوند.

دکتر مظاهری در سمینارهایش به دانشجویان می‌گوید: اینجا دانشگاه نیست که فقط بنشینید به حرف‌های من گوش دهید؟! این فقط وقت تلف کردن است و هیچ ثمری در کسب و کار و داشتن ثروت زیاد نمی‌بینید، بلکه پیشنهاد من این است که تلاش و کوشش، اقدام و عمل کنید.

یک نکته آموزنده، برای داشتن شم اقتصادی و پولدار شدن، فقط آموزش دیدن کافی نیست، باید بدانی که زندگی، بهترین آموزگار همه‌ی ماست.

زندگی و استفاده از تجربیات دیگران در اکثر مواقع با تو سخن نمی‌گوید بلکه به نوعی، با تلنگری ناخوشایند، در مسیری هلت می‌دهد. هر تلنگر و فشاری که زندگی به تو وارد می‌کند، حرفهای اوست. بیدارشو! چیزهایی است که می‌خواهم یاد بگیری، فشارها و تلنگرهای زندگی، حرفهای زندگی است و اگر تو درسهای زندگی را خوب یاد بگیری، درست عمل خواهی کرد.