0
تومان
0
تومان

روش مدرن آموزش کسب و کار LA

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

مهمترین مشکل مردم ایران امروز، وضعیت بد اقتصادی و نرخ بالای بیکاری است که با بیماری منحوس کرونا تاثیرات خود را بیش از پیش نمایان ساخته است. علت ریشه‌ای این مشکل را می‌توان در آموزش‌های غیر کاربردی و تئوریکال مدارس، دانشگاه‌ها و حتی مراکز آموزشی در زمینه کسب و کار دانست که موسسه ثروت آفرینان با آگاهی از این نقیصه، پس از سالها مطالعه کیس‌های موفق و شکست در زمینه کسب و کار داخل کشور و با استفاده از علوم نوین روز دنیا به روش جدیدی به نام LA رسیده است که توانسته در مدتی کوتاه با ایجاد تحولات بنیادین در آموزش کسب و کار، به نتایجی درخشان در صنعت آموزش کسب و کار ایران رسیده و امید تازه‌ای برای کسانی که در پی حقوق حقه خود که همانا داشتن ثروت و رفاه در زندگی است، ایجاد نماید. تیم ثروت آفرینان در مبحث، چگونه طرز ادای کلمات را برای اجرای سخنرانی خوب یاد بگیریم؟ آموزش می‌دهند که چگونه صدایتان همانند وردستی ماهر و کارآزموده در اختیارتان قرار گیرد و با احساساتتان به طور دائم هماهنگ باشد. در نتیجه با تجزیه و تحلیل اصوات، حروف مختلف را مورد بررسی و ریشه‌یابی قرار داده و روش تلفظ اصولی را به خوبی فراگرفته تا به راحتی به مهارت سخنوری برسید.

اصلی‌ترین مشکلات دنیای کسب و کار امروز کدامند؟

ناگفته پیداست که مشکلات اقتصادی و بیکاری یکی از اصلی‌ترین مشکلات دنیای امروز مخصوصا ایران عزیز ما است که متاسفانه با وجود تلاش‌های انجام شده، به علت ساختار آموزش غلط به نتیجه‌ای قابل توجه نرسیده و بار آن بر روی دوش مردم عزیزمان سنگینی می‌کند.

سیستم آموزش مدارس و دانشگاه‌ها بر اساس مباحث غیرکاربردی و تئوری محور بوده که فارق‌التحصیلان آن هیچگونه آمادگی برای کسب و کار نداشته و تنها منتظر فرصت‌های استخدام اداری و پشت میز نشینی هستند که آن نیز در سالهای اخیر به حداقل خود رسیده است.

به تازگی و با گسترش فضای مجازی روشهای جدیدی در کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ در دنیا به وجود آمده که متاسفانه مدل‌های کپی شده آن بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایران در حال اجرا و آموزش است که به علت نداشتن روح لازم مانند گذاشتن بنایی زیبا بر روی پایه‌هایی سست و لرزان تنها توانسته مثل یک سراب، امیدی کوتاه مدت برای خیلی‌ها ایجاد نماید.

دکتر امیرحسین مظاهری سیف با استفاده از بالغ بر 35 سال فعالیت اقتصادی از پایین‌ترین سطوح تا اکنون که در پروژه‌های بزرگ ساخت و ساز فعالیت می‌کند و گذراندن بالاترین دوره‌های تحصیلی و کسب و کار در داخل و خارج از کشور و سالها فعالیت در هیأت‌های بزرگ تجاری و بررسی کیس‌های موفقیت و شکست در کسب و کار ایران و جهان به روشی رسید که توانست در مدتی کوتاه تحول بنیادین در اموزش کسب و کار کشور ایجاد نماید.

روش آموزش مهارتهای بنیادی فردی و کسب و کار LA از ترکیب مفاهیم آموزش BRAIN BASE LEARNING با رازهای غول‌های کسب و کار ایران و جهان، اطلاعات زیرساخت‌ها و چاله چوله‌های اقتصادی کشور و جدیدترین مفاهیم و تئوریهای کسب و کار دنیا ثابت کند که با همه محدودیت‌های موجود در کشور می‌توان کسب و کارهای موفق ایجاد نمود و یا کسب و کارهای موجود را به درآمد چندین برابری رساند.

استعدادها و توانایی‌هایتان را شکوفا کنید

یکی از مشکلات اصلی دوره‌های آموزشی کسب و کار کشور حتی در بالاترین سطوح، آموزش کپی شده از آموزش‌های خارجی بدون بومی کردن و شخصی سازی شدن است که روش مدرن LA برای رفع مشکل، به شما کمک می‌کند که با خود واقعی‌تان رو برو شده و از دیدن استعداد و توانایی‌هایتان شگفت زده شوید و در مرحله بعدی کمک می‌کنید با که چطور بتوانید با استقاده MIND MAP اطلاعات موجود در اعماق وجود خود را استخراج کرده و در مراحل مختلف تشکیل یا توسعه کسب و کار و یا توسعه فردی استفاده نمایید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های غول‌های کسب و کار دنیا و افراد تاثیرگذار در جهان این است که از بهترین مدل برای تولید ارزش‌ها برای اراِئه به مشتری یا مخاطبان خود استفاده کرده به طوری که وقتی با آن روبرو می‌شوند احساس می‌کنند که این دقیقا همان چیزی است که نیاز داشتند و در روش LA این قدرت شگفت انگیز به صورت کامل به شما آموزش داده می‌شود.

در گام بعدی، با LA آموزش می‌بینید که مدل شخصی سازی شده خود رو در کسب و کار، روابط، بهبود فردی و … طراحی کنند با جدیدترین مدل که برای اولین بار توسط دکتر مظاهری ابداع شده و در روش LA مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از علت‌هایی که خیلی از کسب و کارها به شکست می‌رسند و یا به موفقیت مورد انتظار نمی‌رسند این است که قبل از تست مدل و رفع اشکالات احتمالی بصورت کامل اجرا می‌شوند و باعث از بین رفتن همه یا بخشی از سرمایه می‌شود که در روش LA این مشکل به صورت کامل مرتفع شده است.

سخن آخر

روش LA پارادایم جدیدی در آموزش کسب و کار و بهبود فردی ایجاد کرده و خط بطلانی بر دوره‌های غیر کاربردی و کلیشه‌ای و تئوریکال موجود کشیده و به پشتوانه تحلیل هزاران کیس موفقیت و شکست مدلی کامل بومی و اجرایی برای رسیدن به آرامش و وحدت درون و چندین برابر کردن سرمایه در زمان کوتاه، پیش روی جویندگان خوشبختی و کسب و کار نهاده است.

استفاده از تمرین‌های عادی که توسط مجموعه طراحی شده همرا با چک لیست‌ها، اکشن لیست‌ها و دیگر ابزارهای مورد نیاز برای بهبود فردی و ثروت آفرینی یکی از تفاوت‌های اساسی روش LA با دیگر دوره‌های موجود است که کاملا آن را به روشی منحصر به فرد و غیر قابل رقابت تبدیل نموده است.

در این روش تمام نیازهای آموزشی از پایه تا آموزش‌های مورد نیاز برای رسیدن به قله‌های خوشبختی و ثروت نهادینه شده و به استفاده‌کنندگان از آموزش‌ها این امکان را می‌دهد تا به انسانی متحول و توانا برای حرکت و مبارزه تا رسیدن به ساحل خوشبختی و ثروت تبدیل شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی