0
تومان
0
تومان

شروع سال جدید، برای پر قدرت بودن با دور شم اقتصادی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

خبر: سمینار شم اقتصادی در فروردین ماه سال 1400 در محل مجموعه ثروت آفرینان پارس برگزار شد.

گزارش ثروت افرینان : در این سمینار دو روزه ، که عصر روز چهار شنبه 25 فروردین ماه و صبح و عصر روز پنج شنبه 26 فروردین برگزار شد، صاحبان کسب و کارهای مختلفی در روز اول به شکل آنلاین و در روز دوم به صورت یک گردهم آیی یک روزه با رعایت کامل پر.تکل های بهداشتی از مفاهیم این سمینار برخوردار شدند.

تا با توجه به نکات کاربردی و آموزشی که دکتر امیرحسین مظاهری در زمینه شم اقتصادی ارائه نموندند و همچنین برای هر کدام مثالی در کسب و کار عنوان داشتند، باعث شد تا پرسش هایی برای مدعوین چه مجازی و چه حضور پیش بیاید و دکتر مظاهری چه در کلاس و چه در فضای استراحت و نفس گیری همایش ، با دقت و درایت بدان ها پاسخ گفتند.

گفتنی است در این دوره که به طول شانزده ساعت در جهت اثر گزاری عمیق بر قدرت تشخیص و تقویت شم اقتصادی برگزار شده بود ، صاحبان مشاغل ، کارگزاران،بازاریان، بازاریابان، مدیران عرصه های مختلف کسب و کار ، فعالان اقتصادی دولتی و خصوصی و حتی کارآفرینان مجازی که این روزها برتعدادشان روز به روز افزوده میشود، حضور داشتند.

از نقاط قوت این سمینار که در روز نخست به صورت آنلاین، برای ارتقاء شم اقتصادی برگزار شده بود، می توان به ثبت و ضبط آن اشاره داشت که مخاطبین می توانستند در فرصت های آتی خود نیز از آن بهره مند شوند.

موسس مجموعه ثروت آفرینان در این سمینار دو روزه سعی بر این داشت تا صاحبان کسب و کار را با این مفهوم شم اقتصادی آشنا نموده و بدان ها بیاموزد :

  • چطور می توان بر دوراهی های کسب و کار مسلط شد
  • چطور می توان به جای فقر آفرینی مسیر ثروت آفرینی را طی کرد
  • چطور میشود از موانع فرصت ساخت
  • چطور جلوی اشتباهات مخرب بایستند
  • چطوره از ایده به سرمایه برسند
  • نسخه شخصی برای خود ایجاد کنند
  • مدل مالی بر اساس آرزوهای خود بسازند

و همچنین بتوانند متناسب با کسب و کاری که در آن مشغولند از مشاوره رایگان دکتر مظاهری بهره برداری کنند.

در بخش جنبی سمینار نمایشگاه کتاب هم وجود داشت تا مدعوین ، خصوصا مدعوین شهرستانی بتوانند بی آنکه به دنبال کتاب های مورد نیاز مدیریتی خود (آن هم در این فضای کرونایی ) بگردند، یکجا بتوانند با حجمی از کتب شناخته شده و کاربردی روبرو شوند و کتاب مورد نظر خود را تهیه نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی