0
تومان
0
تومان

موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس

درست انتخاب کن، اوج بگیر

دانش روز دنیا

با ثبت نام و عضویت در دوره های موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس می توانید از محتوای دوره ها به صورت آنلاین و ویدئویی بهره برده و دانش خود را بروز نگهدارید.

مدرک معتبر

با ثبت نام و عضویت در دوره های موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس می توانید در پایان دوره مدرک  معتبر شرکت در دوره را به صورت آنلاین دریافت کنید.

پشتیبانی مادام العمر

با ثبت نام و عضویت در دوره های موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس می توانید به صورت مادام العمر از پشتیبانی کارشناسان ما و دسترسی به دوره ها برخوردار خواهید بود.

هفت روز بازگشت وجه

با ثبت نام و عضویت در دوره های موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس می توانید با خیال راحت و در صورت عدم رضایت از محتواهای آموزشی مبلغ پرداختی تا هفت روز به شما عودت داده خواهد شد.

پخش ویدیو

خانم لیلا شرکت‌کننده رویداد کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌و‌کار

پخش ویدیو

رویداد کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌و‌کار

پخش ویدیو

رویداد کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌و‌کار

پخش ویدیو

ایمان خانی جزنی مدرس رویداد هوش مصنوعی در کسب‌و‌کار

پخش ویدیو

رویداد کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌و‌کار

پخش ویدیو

رویداد کلاب رهبران – نظر اساتید حاضر در رویداد

پخش ویدیو

رویداد کلاب رهبران – دانش‌پذیران حاضر در رویداد

پخش ویدیو

خانم تاجر – دانش‌پذیر دوره کوچینگ سوئیسی

پخش ویدیو

خانم یزدی‌خواستی – دانش‌پذیر دوره کوچینگ سوئیسی

پخش ویدیو

آقای عاقبتی – دانش‌پذیر دوره MBA Plus

پخش ویدیو

آقای منیعی – دانش‌پذیر دوره کوچینگ سوئیسی

کسب و کار خانوادگی
() کسب‌­و­کار خانوادگی نباید به عنوان یک مزیت یا یک نقطه ضعف در نظر گرفته شود. زیرا شرکت‌­های خانوادگی را باید همراه با مزایا و معایب آن­ها ارزیابی کرد. وقتی به مزایای شرکت­‌های خانوادگی نگاه می­‌کنیم، اولین چیزی که می­‌بینیم
بیوگرافی پروفسور دنیل کانمن
() دنیل کانمن استاد روانشناسی و روابط عمومی افتخاری در مدرسه وودرو ویلسون، یوجین هی‌گینز استاد بازنشسته در دانشگاه پرینستون و شریک در دانشگاه عبری در اورشلیم است. او جوایز متعددی از جمله مدال وارن از انجمن روانشناسان تجربی در
منظور از گوش دادن فعال چیست؟
() ما همواره از دو ابزار بسیار مهم در حوزه توانایی برقراری ارتباط موثر در تمام زمینه‌های زندگی خود استفاده می‌کنیم. این دو ابزار؛ “صحبت کردن” و “گوش دادن” هستند. یکی از انواع گوش دادن به مخاطب، گوش دادن فعال
جلسات بازاریابی چیست؟
() جلسات بازاریابی چیست؟ هرچه یک شرکت یا مجموعه بزرگ­‌تر باشد، حوزه‌­های کاری پیچیده‌­تر شده و فرآیندهای هماهنگی و برگزاری جلسات بازاریابی اهمیت بیشتری می­‌یابد. بازاریابی، در تمامی بخش‌­ها کاربردی است و باید به‌­طور منظم، جلساتی جهت انجام هماهنگی‌­های لازم،
پرسشگری
() پرسشگری یعنی تفکر انتقادی. پرسشگری به این معنا نیست که همه چیز را همان­طور که هست بپذیریم. به این معناست که خطر مخالف بودن با نظرات را بپذیریم. پرسیدن، هنر تعیین قوانین برای زندگی است. کسی که ارزش­‌ها و
سرمایه‌گذاری‌های پرنوسان
() قبل از سرمایه‌­گذاری مالی، لازم است بدانیم که قیمت دارایی­‌های مالی دائما درحال تغییر است و بنابراین می­‌تواند بالا یا پایین برود. بنابراین ریسک بالایی برای سرمایه‌گذاری‌ پرنوسان شما و بازدهی که می‌­توانید از آن­ها به دست آورید، وجود دارد.